Cumartesi, Temmuz 08, 2006
İyi satışçı olmak- Sattığın ürün veya hizmetin ve temsil ettiğin markanın ve rakiplerinin tüm artılarını-eksileri, fark yaratan yönlerini çok iyi bilmek
- Müşterilerinizin (son kullanıcı veya kanal) ihtiyaçlarını, beklentilerini ve endişelerini iyi anlamak.
- %49 çalıştığınız kurumun, %51 satış yaptığınız kişi/kurumun elemanı olabilmek.
- Satışın bir kerelik bir işlem olmadığını, sürekli bir süreç olduğunu unutmamak
- Tüm bunları yaparken samimi olmak, dürüst olmak ve karşı tarafın sizi samimi-dürüst olarak algılamasını sağlamak
Kendi naçizane görüşlerimin ötesinde, bu konuda çok yetkin olduğunu düşündüğüm, Atölye'den Tunç Kılınç'a pas atmak istiyorum...