Cumartesi, Temmuz 08, 2006

İyi satışçı olmak

  1. Sattığın ürün veya hizmetin ve temsil ettiğin markanın ve rakiplerinin tüm artılarını-eksileri, fark yaratan yönlerini çok iyi bilmek
  2. Müşterilerinizin (son kullanıcı veya kanal) ihtiyaçlarını, beklentilerini ve endişelerini iyi anlamak.
  3. %49 çalıştığınız kurumun, %51 satış yaptığınız kişi/kurumun elemanı olabilmek.
  4. Satışın bir kerelik bir işlem olmadığını, sürekli bir süreç olduğunu unutmamak
  5. Tüm bunları yaparken samimi olmak, dürüst olmak ve karşı tarafın sizi samimi-dürüst olarak algılamasını sağlamak

Kendi naçizane görüşlerimin ötesinde, bu konuda çok yetkin olduğunu düşündüğüm, Atölye'den Tunç Kılınç'a pas atmak istiyorum...


Posted by Alper Akcan | 12:42 | 1 Yorum | Yorum Ekle